Dah taun 2012!!

Fuh~~~...DAH lame xjengah,,kalo der kontes blog plg lame xberupdate,,mesti lid menang kan......hmmm....bykkkkkkk sgt bende happened ,,cume nyerr xder mase,malas,xterigt nk update kt sinih,, tp peh nih nk masok2 laa kejap2 kt sinih...:)))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

DUGAAN PNEUMONIA!!

Khamis lepas,,24/02/11,anak lid da 8 bulan 6 ari..berikutan demam da 4 ari+batuk+selsema skit2,,lid bwk g HKL,,skali kene admit sbb doc x-ray,der la nampak mcm virus yg dipanggil :-

Apakah itu Pneumonia?
Pneumonia atau radang paru-paru ialah sejenis jangkitan yang melibatkan pundi-pundi udara kecil (alveoli) dan tisu-tisu di sekitarnya. Laluan-laluan ini yang dipenuhi nanah atau mukus akan menyekat oksigen dari sampai ke dalam darah. Jangkitan ini disebabkan oleh beberapa jenis kuman seperti bakteria, virus, fungi dan mikrob.


xtau camner leh jadik camnih,tp doc ckp cepat dia sembuh,,yer la bby susu ibu boleh kene penyakit,,dan heal cepat sbb antibodi dia kuat....harap2 gitu ler....

Hari 1st...


Hari ke-2



Hari Ke-last


Fuhh!!...lega da dpt kuar,,sbnrnyer ari ke-3 da ok,,tp disbbkan hari ahad xder doc pakar,,so kene tgu sampai isnin,,tensen giler sbb khalaf da aktif giler da mase tuh...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

REBONDING KER X ??

Rase nk luruskan jer laa rambut nih...tp cam sayang,,t kalo da lurus,xder design lak nk wat....
tp bile tgk org rambut lurus,cam best jer,,cam senang jer nk jage....nk tgk before after lurus..ni temporary jer....
tadaaaaa........

yg kerinting2....... 
yg lurus......
(abaikan baju penghadang matahari dr terkena bby)
Cari 10 perbezaan dalam pic nih....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

DAH BERHABUK DAH!!!!

Fuhhhh!!!  da berhabuk dah blog nih,,da lamer xupdate.....xcukup mase la raser skg nih aka agak malas...

Ari nih ngantuk ar sbb smlm Khalaf asyik merengek jer,,da 2 mlm dia demam tp bila siang,ok jer....doc ckp mungkin sbb jari dia tu laaa....tersepit pintu kt nursery,jadik biru,then bengkak & bernanah kt bwh kuku...cian tgk dia nk garu tinge pun xleh...sob..sob..:(
 

Cian tayang2 mama......

bengkak dan panas....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

YEY...YEY...DPT HADIAH!!!!!!

Bestnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....hubby nk kasik hadiah....hadiah utk aper?? hehe...RAHSIA...haha..adalah,maner leh bgtau...yahooo...googleee...pulak tu, bln 12 ni besday plak,maknenyer 2 hadiah...huhu...

Mood:sgttttt hepiiiiii!!!!!!!


ya bedibedabedu!!!!!......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

MEMBER LAMA DAH DAPAT BBY!!!

Seronoknyer !! pg2 td dpt msg member lame kt uitm dulu dapat bby setelah kawin 3 taun..sedap lak tuh namernyer..Muhammad Qaiser Razeeq....hehe..(best la rase dpt bby,cam nk raser lagi laa...hehe...)

Rindunyer mase2 nih......

tp,mase preggy ari tuh xsabar nk tunggu khalaf kuar,skunk rase cam nk rase lagi laa...


Hmmm...malasnyer rase ri nii...esok cuti raye haji...mood da xder nih,camne nk wat eh??ponteng keje lah...keje byk..rase nk balik jer....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

NAPER?? XPERCAYE??

Tadi gie Giant Bukit Tinggi,Klang...ader ar saleswoman kt tempat susu anmum tuh panggil dia ckp nk wat survey,dia tanyer ar Daniel adik minum susu aper??Daniel pun jawab arr susu badan,,pastuh dia cam xpercayer laks...asal??igt mude2 (ceh..muder..;p) cam sayer xsusu badan ker ??!! siap tanyer kat bby lagik,'betul ker abg cakap tu,ker abg tipu'...sabar jer saye dengar..huhuuu....

huuuu....malasnyew nk pi keje sok....xrase cam cuti ar minggu nih,asik tebongkang jer dr ptg sampi mlm...hikhik...XD...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS